A NISZ Zrt. Kelet-Közép-Európa legnagyobb kormányzati ICT szolgáltatója.

Azért dolgozunk, hogy magasan képzett szakembereinkkel, széles körű szolgáltatásainkkal és fejlesztéseinkkel felgyorsítsuk és kényelmesebbé tegyük számodra az e‑közigazgatási ügyintézést Magyarországon.

 

ÁLLÁSAINK

Diákmunka

Jelenleg 150 diák is segíti a munkánkat ezen a kiemelten fontos területen.

Ha minket választasz:

jó hangulatú, fiatal csapat fogad, ahol önszerveződő módon közösségek épülnek, modern, igényes munkakörnyezetben, egy korszerű call centerben dolgozhatsz, fejlesztő tréningekkel, fokozatos terheléssel segítünk abban, hogy kibontakoztathasd kommunikációs tehetségedet, munkádra a telefonon és e-mailen érkező kérdések megválaszolásában számítunk, melyek közigazgatási, foglalkoztatás bejelentési és elektronikus ügyintézési témaköröket ölelnek fel, munkaidődet rugalmasan oszthatod be a tanulmányaid mellett 5.00-23.00 között.

Diákjainkat iskolaszövetkezeteken keresztül foglalkoztatjuk, ezért szükséges, hogy nappali tagozatos hallgatói jogviszonyod legyen.

Tudtad, hogy a 1818-as kormányzati ügyfélvonal évi 2 millió megkeresést fogad?

Jelentkezem