CSAPATUNK AZ ERŐSSÉGÜNK

Verebélyi-Vajda Éva1818 Mesterséges intelligencia és videocsatorna alapú tájékoztatási és ügyintézési osztályvezető1818 DÁP ügyfélvonal igazgatóság
„Az emberekkel való kommunikáció, az ügyfelek minél hatékonyabb kiszolgálása lételemem.”
2019-ben az egyik nagy állásportálon jelentkeztem a NISZ által meghirdetett közigazgatási ügyfélszolgálati munkatárs pozícióra. Sikerült felvételt nyernem, így ez lett életem első ˝igazi, felnőtt˝munkahelye.
Karrierem első másfél évében telefonos operátorként dolgoztam. Nagyon élveztem, hogy az itt megszerzett tudásommal tudom az ügyfelek széles körét támogatni, később pedig már az új kollégák is egyre gyakrabban kértek tőlem segítséget. 2021-ben jelentkeztem a csoportomban meghirdetett vezető közigazgatási munkatárs pozícióra, majd sikeres pályázás után közel 3 évig mentorként támogattam a csoportom munkáját. 2024-ben újabb sikeres pályázatot követően csoportkoordinátorként dolgoztam tovább, 2024 decemberétől pedig a 1818 Mesterséges intelligencia és videócsatorna alapú tájékoztatási és ügyintézési osztályt vezetem.
Az emberekkel való kommunikáció, az ügyfelek minél hatékonyabb kiszolgálása lételemem, így kiemelten fontosnak tartom a szervezeten átívelő és a szervezeten kívüli kapcsolattartást. A kapcsolati hálóm bővítése és a tudásom fejlesztése érdekében szívesen veszek részt különböző tréningeken és képzéseken. Nagyon büszke vagyok rá, hogy 2024-ben lehetőségem nyílt részt venni a jelenleg is zajló Kulcsmunkatársi programban, ami már eddig is rengeteget segített a vállalaton belüli kapcsolatépítésben és a vezetői készségeim fejlesztésében.
A NISZ legfontosabb értékének az összetartó közösséget, a bajtársiasságot tartom. Ez az a tényező, ami a nehezebb napokon is átlendít, motivációt jelent, hiszen tudom, hogy nincs lehetetlen a csapat számára. A motiváció fenntartására és a szervezeten belüli kapcsolatok kiépítésére remek lehetőségek nyílnak, ezért is vagyok tagja a NISZ futóklubnak, ahol a közös sportélmények is segítenek a közös projektek, a mindennapok során.
A mesterséges intelligencia egyre inkább előtérbe kerül a mindennapok során, így a jelenlegi karrierállomásom fő céljául az ügyfélkiszolgálás színvonalának tovább emelését, hatékonyabbá tételét tűztem ki. Az automatizáció az operátor kollégák munkavégzését is könnyebbé teszi, így a személyes visszajelzések által több idő jut az operátori tudás továbbfejlesztésére, ezzel is tovább javítva az ügyfélélményt.

Kozma-Takács BarbaraKiberbiztonsági támogató osztályvezetőKiberbiztonsági igazgatóság
„Nagyon pörgős, izgalmas területen dolgozhatok olyan kollegák mellett, akiktől sokat tanulhatok.”
A kiberbiztonsági szakterületet tekintve a NISZ volt az első munkahelyem, előtte 12 évet rendvédelmi szervnél dolgoztam. A gyeses időszakom alatt végeztem el a kiberbiztonsági mesterszakot, ami annyira új perspektívát hozott az életembe, hogy éreztem, váltanom kell és új kihívásokat kell keresnem. A NISZ Kiberbiztonsági Igazgatóságon kiberbiztonsági szakértőként kezdtem, és azonnal éreztem, hogy nagyon pörgős, izgalmas területen dolgozhatok olyan kollegák mellett, akiktől sokat tanulhatok.
Idővel az osztályról kikerülve, közvetlenül az igazgató munkáját tudtam segíteni, mint szakértő, idén márciustól pedig a Kiberbiztonsági Támogató Osztályt vezetem. Az elmúlt időszakban sikerült egy szinte teljesen új, lelkes és tapasztalt szakemberekből álló gárdát felállítani, amely jól kezeli a kihívásokat és friss lendülettel vág neki a feladatoknak.
Fontosnak tartom, hogy a feladatokat a KBI-n belül egy csapatként oldjuk meg, a részfeladatokat a siker érdekében úgy osztjuk fel, hogy minden kollegának az erősségeit figyelembe véve kapja meg a neki legjobban testhezálló kihívást. A NISZ lehetőséget biztosít számunkra az egyéni szakmai fejlődésre is, amit igyekszünk kihasználni osztály szinten, a képzéseken, konferenciákon megszerzett tudás beépítése a mindennapi munkánkba az egyik fő célom.
A kiberbiztonság folyamatosan változik, fejlődik. Ezt a fejlődést szeretnénk lekövetni a KBI-n és beépíteni a NISZ életébe.

Molnár EmilTermékmenedzsment igazgatóTermékmenedzsment igazgatóság
„A szakmai utamat mindig támogatta a szervezet.”
2008-ban csatlakoztam a NISZ jogelődjéhez a Kopint Datorg Kft-hez, mint a magyarorszag.hu tartalmaiért felelős tartalommenedzser.
Több szerepkörön, szakterületen át jutottam el a jelenlegi Termékmenedzsment igazgatói pozíciómig: A tartalommenedzser pozíciót követően voltam e-közigazgatási területen szolgáltatásmenedzser, vezető e-közigazgatási szakértő, majd osztályvezető. A pozíciókban a NISZ segítségével végig kísérhettem a magyarországi elektronikus közigazgatás fejlődését, és olyan meghatározó szolgáltatások születésénél lehettem ott, mint a Hivatali tárhely, a Cégkapu vagy az AVDH.
Időközben egy kis kitérővel az üzemeltetési területet is megismertem az alkalmazástámogatási terület vezetőjeként. Ez egy nagyon fontos kitérő volt a karrieremben, mert az üzleti-, és fejlesztési terület mellett közelebbről megismerhettem a „gépházat” is, megérthettem azt a világot, azokat az embereket is, akik nélkül nem lehet szolgáltatást nyújtani.
Ezt követően lehetőségem nyílt továbblépni egy olyan pozícióba, ahol már nem egy termékkörért, hanem a NISZ teljes termékportfóliójáért lettem felelős, így kiteljesítve azt az utat, ami egy kis szűk szakmai területtől egy nagyvállalat teljes termékpalettájáig vezetett.
A szakmai utamat mindig támogatta a szervezet: lehetőséget kaptam belső mobilitásra, új területek megismerésére, vezetői készségeim fejlesztésére, és folyamatosan tanulhattam kiváló szakemberektől. Számomra az egyik legfontosabb érték a NISZ-nél a támogató, motiváló közösség és a mindig erős csapatmunka. Olyan kollégákkal dolgozhatok együtt nap mint nap, akiktől nemcsak szakmailag, hanem emberileg is sokat tanulhatok. A kihívásokra mindig közösen keressük a megoldást, és ez a szemlélet nagyban hozzájárul a sikereinkhez.
Úgy érzem, a NISZ-nél valóban van lehetőség hosszú távon, folyamatosan fejlődve, értéket teremteni — egy olyan közegben, ahol a munka nemcsak feladat, hanem közös felelősség és inspiráció is.