Karrier

Senior alkalmazásfejlesztő
1
2020.03.31.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Senior alkalmazásfejlesztő

A következő kihívások várnak:
  • A vállalat belső folyamatait támogató alkalmazások fejlesztésében való részvétel,
  • Webes alkalmazások fejlesztésében történő aktív részvétel front-end és back-end oldalon egyaránt,
  • Ügyféligények alapján informatikai alkalmazások tervezése, fejlesztése,
  • Az elkészült programok új ügyféligények szerinti karbantartása, továbbfejlesztése,
  • Hibakeresés, azok gyors felismerése és javítása, verziókezelés,
  • Egyéb fejlesztési ötletek megvalósítása, egyedi, kiegészítő modulok fejlesztése,
  • Interface fejlesztési feladatok, társrendszeri fejlesztővel való együttműködés,
  • Dokumentációk elkészítése, felülvizsgálata, aktualizálása, verziókezelés,
  • Kommunikáció a kapcsolódó szakterületekkel (üzemeltetés, tesztelés).
Senior Linux rendszerüzemeltető mérnök
1
2020.02.06.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Senior Linux rendszerüzemeltető mérnök

A következő kihívások várnak:
  • Red Hat / CentOS és SUSE Linux környezetek tervezése és üzemeltetése,
  • VMware Virtualizációs infrastruktúrák üzemeltetése,
  • napi üzemeltetés során felmerülő hibák megoldása,
  • új környezetek tervezésében és kialakításában való részvétel,
  • új technológiák bevezetése,
  • műszaki dokumentációk írása, véleményezése.
Senior alkalmazásfejlesztő (LibreOffice)
1
2020.02.06.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Senior alkalmazásfejlesztő (LibreOffice)

A következő kihívások várnak:
  • nyílt forráskódú irodai szoftvercsomag fejlesztésében való részvétel,
  • formátumtámogatási szűrők fejlesztésében való részvétel,
  • nyílt forráskódú alkalmazások fejlesztésében való közreműködés.
Deszktop támogató
1
1
2020.01.13.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd,
szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék,
csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

deszktop támogató

A következő kihívások várnak:
  • Végfelhasználók helyszíni illetve remote (távmenedzsment) támogatása
  • Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása)
  • Számítógép rendszer karbantartása, működtetése,
  • Az informatikai eszközökhöz kapcsolódó szoftveres és hardveres feladatok ellátása
  • Informatikai eszközök hálózatba kötése valamint alapszintű hálózati problémák kezelése
  • A támogatott informatikai eszközök költöztetése, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése
  • A kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése
  • Kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival
  • Alapvető HW és SW hibák elhárítása.
Helpdesk operátor
1
2020.01.13.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Helpdesk operátor

A következő kihívások várnak:
  • bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
  • a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
  • kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.