Karrier

Felhasználó támogató
1
2019.10.14.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Felhasználó támogató

A következő kihívások várnak:
  • Informatikai segítségnyújtás a felhasználók részére telefonon, illetve távoli eléréssel,
  • Alapszintű rendszer hibák kezelése, operációs rendszer, alkalmazás hibák felderítése, vizsgálata,
  • Távoli eléréssel történő támogatás, telepítés, törlés, beállítás, hibajavítás, vékony/vastag klienseken, tablet, mobil eszközökön, a beérkező hibajegyek alapján az érvényes SLA-k betartásával,
  • Incidens, és változáskezelés a bevezetett rendszerekben,
  • Az üzemeltetett kliensek szerver oldali menedzselése (DHCP, AD, SCCM, SEP),
  • Active Directory user és computer management, riportok készítése,
  • Felhasználók nyomtatással kapcsolatos igényeinek remote ellátása (telepítés, hozzárendelés, nyomtató kártya kezelés, szkenner beállítás).
Szolgáltatás-támogató, fejlesztő
1
2019.10.14.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Szolgáltatás-támogató, fejlesztő

A következő kihívások várnak:
  • ITIL módszertan kereteinek megfelelően incidensek kezelési folyamatának kialakítása egy új, nagy rendelkezésre állású szolgáltatás kapcsán
  • kiemelt incidens és probléma jegyek rögzítése, feladatok kiosztása, dokumentációja, eszkalációk kezelése, és jegyek zárása,
  • szakértő kollégák munkájának irányítása, folyamatokba szervezése a felhasználótámogatás tökéletesítése érdekében,
  • fennálló zavar esetén a normál szolgáltatási feltételek mielőbbi visszaállításának koordinálása,
  • ügyfelekkel/felhasználókkal való kapcsolattartás,
  • szolgáltatás minőségének lehetséges legjobb színvonalának kialakítása folyamatok továbbfejlesztésével,
  • SLA-k megfelelő szinten tartása, ehhez kimutatások készítése, munkavégzés idejének szolgáltatási szerződésekkel összhangba hozása,
  • kapcsolódó területekkel való folyamatos kapcsolattartás/információáramlás koordinálása,
  • ügyfélszolgálati folyamatok kialakítása egy új szolgáltatásra.
Helpdesk operátor
1
2019.10.11.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Helpdesk operátor

A következő kihívások várnak:
  • bejelentések fogadása és teljes körű kezelése műszakbeosztásban a 0-24 órás működési rend biztosításával,
  • a problémák azonosítása, első szintű kezelése, a hibaelhárítás végigkövetése,
  • a hibakezelés folyamatának dokumentálása, workflow menedzsment,
  • incidens- és változáskezelés,
  • kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Alkalmazásüzemeltető
1
2019.10.11.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd,
szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék,
csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

alkalmazásüzemeltető

A következő kihívások várnak:
  • A meghatározott közlekedés informatikai rendszerek és kapcsolódó alkalmazások üzemeltetése, működésének felügyelete, monitorozása,
  • Az alkalmazások verzióváltásainak, migrációinak, tesztelésének megtervezése, elvégzése nyomon kísérése és koordinálása
  • Részvétel a hibaelhárítási folyamatokban,
  • Az alkalmazások működtetésének optimalizálásához, automatizáláshoz javaslatok készítése,
  • Együttműködés az IT infrastruktúra és külső fejlesztési területekkel,
  • Üzemeltetési dokumentációk készítése, naprakészen tartása
Senior Linux rendszerüzemeltető mérnök
1
2019.10.11.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

senior Linux rendszerüzemeltető mérnök

A következő kihívások várnak:
  • Red Hat / CentOS és SUSE Linux környezetek tervezése és üzemeltetése,
  • VMware Virtualizációs infrastruktúrák üzemeltetése,
  • napi üzemeltetés során felmerülő hibák megoldása,
  • új környezetek tervezésében és kialakításában való részvétel,
  • új technológiák bevezetése,
  • műszaki dokumentációk írása, véleményezése.
Linux csoportvezető
1
2019.10.11.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Linux csoportvezető

A következő kihívások várnak:
  • részvétel komplex IT rendszerek infrastruktúrájának üzemeltetésében, különös tekintettel a Linux hálózati rendszerek felügyeletét/ monitorozását végző megoldásokra. 
ICT rendszerintegrációs vezető szakértő
1
2019.10.08.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

ICT rendszerintegrációs vezető szakértő

A következő kihívások várnak:
  • magas megbízhatóságú ICT rendszerek kialakítására létrejött projektek önálló operatív vezetése, a leszállított ICT rendszerek üzemeltetésre történő átadásának menedzselése;
  • szervezetek ICT integrációs projektjeinek önálló operatív vezetése, és kapcsolattartás a megrendelő képviselőivel;
  • szükség esetén az üzemeltetésre átadott ICT rendszerekkel kapcsolatos támogatás biztosítása;
  • üzemeltetésre átadott ICT rendszerek változás menedzsmentje.
ICT beszerzési szakértő
1
2019.10.08.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

ICT beszerzési szakértő

A következő kihívások várnak:
  • magas megbízhatóságú ICT rendszerek megvalósításához és üzemeltetéséhez szükséges beszerzések megtervezésének összefogása, és a beszerzés megvalósításának menedzselése,
  • közreműködés az ÜVH éves költségtervének (OPEX és CAPEX) elkészítésében, aktualizálásában,
  • az üzemeltetés éves beszerzési tervének elkészítése, megvalósítás operatív irányítása.
Tesztelő
1
2019.10.08.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Tesztelő

A következő kihívások várnak:
  • a szakterülethez tartozó rendszerek fejlesztési és karbantartási munkáihoz kapcsolódóan teszttervek és tesztforgatókönyvek készítése, a tesztesetek részletes kidolgozása, folyamatos aktualizációja,
  • funkcionális és nem-funkcionális tesztelések koordinációja,
  • tesztterv szerinti végrehajtások elvégzése, a tesztelés eredményéről tesztjegyzőkönyv készítése,
  • statisztikák és jelentések készítése,
  • fejlesztői csapatmunkában történő aktív részvétel,
  • az ügyfelektől beérkező hibabejelentések vizsgálata, reprodukálása és dokumentálása.
E-LEARNING szakértő – oktatás támogató
1
2019.10.08.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

E-LEARNING szakértő – oktatás támogató

A következő kihívások várnak:
  • változatos témájú elektronikus tananyagok tervezése, kivitelezése(fejlesztése) a megfelelő pedagógiai és módszertani követelmények szerint, felnőtt korosztály számára,
  • a tananyagok és az azokba tervezett média forgatókönyvének megírása szakmai anyagok alapján,
  • szakmai információk gyűjtése, szakértőkkel való egyeztetés az adott témával kapcsolatban akár napi rendszerességgel,
  • jelentések készítése,
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás.
Nyomtatási szakértő
1
2019.09.27.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Nyomtatási szakértő

A következő kihívások várnak:
  • ügyfélkörbe tartozó intézmények irodatechnikai szolgáltatásának (nyomatmenedzsment rendszer, nyomtatók, szkennerek) támogatása,
  • Nyomtatással, szkenneléssel, nyomatmenedzsmenttel kapcsolatos műszaki szakértői feladatok ellátása, üzemeltetői-, felhasználói leírások készítése,
  • Az irodatechnikai környezet fejlesztésével kapcsolatos tervek készítése, ezek menedzselése,
  • Közbeszerzési eljárások lebonyolításában való részvétel, kapcsolódó műszaki specifikációk elkészítése,
  • Szakértői tanácsadás az üzemeltetést végző szervezetek részére,
  • Ügyfelek elvárásainak teljesítésére javaslattétel, megvalósíthatóság vizsgálata, véleményezése, a speciális hibaesetekhez megoldás keresése, kezelésükre egységes eljárásrend kialakítása, az ezekhez kapcsolódó bejelentések kezelése.
SAP alkalmazástámogató
1
2019.09.24.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

SAP alkalmazástámogató

A következő kihívások várnak:
  • a felhasználóktól érkező üzleti igények L2 szintű támogatás,
  • Workflow folyamatok támogatása,
  • folyamatos hibakeresés,
  • Customizing,
  • Hepldesk rendszer kezelése,
  • közreműködés fejlesztési feladatok tesztelésében, dokumentálásában, a végfelhasználók oktatásában,
  • kisebb fejlesztési feladatok végrehajtása,
  • kapcsolattartás a felhasználókkal, üzleti területekkel és az L3 szintű támogató kollégákkal,
  • SAP szerepkörök kialakítása, menedzselése,
  • SAP jobok/bacth input mappák definiálása, ütemezése, felügyelete,
  • transzportok kezelése,
  • query-k készítése,
  • alkalmazás specifikus interfészek felügyelete, illesztései.
Géptermi infrastruktúra üzemeltető
1
2019.09.09.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Géptermi infrastruktúra üzemeltető

A következő kihívások várnak:
  • adatközponti infrastruktúra üzemeltetése, karbantartások támogatása több budapesti helyszínen (erősáramú áramellátó rendszer, UPS, aggregátor, klímarendszer, tűzvédelmi rendszer),
  • a támogatott informatikai eszközök költöztetése, karbantartása, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése,
  • géptermi rendszerek MGMT monitorozása, felügyelete,
  • műszaki nyilvántartások, dokumentációk készítése (kapacitásmenedzsment, Rack beültetési, rajzok, géptermi Layout szerkesztése, naprakészen tartása,
  • kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival,
  • géptermi fejlesztések, költözési projektek, beszerzési eljárások szakmai támogatása,
  • 8 órás munkarend, készenlét biztosítása munkaidőn túl beosztás szerint.
Telepítési szakértő (határozott időre)
1
2019.09.04.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Telepítési szakértő (határozott időre)

A következő kihívások várnak:
  • végpontok telepíthetőségének, üzemeltetési feltételeinek vizsgálata;
  • végpontok kialakításokat megelőző helyszíni ellenőrzései;
  • végpont minőség biztosítási feladatok ellátása a telepítések megkezdése előtt és közben;
  • létrehozott végpont szolgáltatások műszaki ellenőrzése, megfelelőség biztosítása;
  • megbízói igény alapján státuszjelentések összeállítása (heti rendszerességű, eseti);
  • az érintett szakterületekkel való kapcsolattartás, szakmai egyeztetéseken való részvétel;
  • telepítési, felmérési, ellenőrzési feladatok támogatórendszerben történő adminisztrációja;
  • nyilvántartások naprakészen tartása.
Senior rendszerüzemeltető mérnök
1
2019.08.16.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

senior rendszerüzemeltető mérnök

A következő kihívások várnak:
  • Részvétel komplex IT rendszerek infrastruktúrájának üzemeltetésében, különös tekintettel a mentési és tároló rendszerekre.
Szolgáltatásüzemeltető
1
2019.08.13.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Szolgáltatásüzemeltető

A következő kihívások várnak:
  • incidenskezelési és létesítési folyamatok támogatása,
  • L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításába
  • létesítési és hibaelhárítási folyamatokhoz kapcsolódó feladatok adminisztrációjának biztosítása (hibajegykezelés),
  • kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekkel és létesítésekkel összefüggésben),
  • a feladatok végzése csúsztatott munkarendben.
Deszktop támogató
1
1
2019.01.11.

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd,
szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék,
csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

deszktop támogató

A következő kihívások várnak:
  • Végfelhasználók helyszíni illetve remote (távmenedzsment) támogatása
  • Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása)
  • Számítógép rendszer karbantartása, működtetése,
  • Az informatikai eszközökhöz kapcsolódó szoftveres és hardveres feladatok ellátása
  • Informatikai eszközök hálózatba kötése valamint alapszintű hálózati problémák kezelése
  • A támogatott informatikai eszközök költöztetése, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése
  • A kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése
  • Kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival
  • Alapvető HW és SW hibák elhárítása.