Karrier

SENIOR MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER
2019.03.20.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

SENIOR MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓS SZAKEMBER

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:
  • kommunikációs stratégiai anyagok (kommunikációs stratégia, akcióterv, kampányanyagok) összeállítása,
  • rendezvények előkészítésében, lebonyolításában történő aktív részvétel,
  • kapcsolattartás média- és kommunikációs ügynökségekkel, a szakterületen érdekelt partnercégekkel,
  • a legújabb marketing trendek ismeretében online kampányok lebonyolítása, a közösségi média felületek menedzselése,
  • munkáltatói márkaépítés, annak fejlesztése,
  • társadalmi felelősségvállalás kampányainak szervezése.
Leltározási munkatárs
2019.03.12.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Leltározási munkatárs

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:
  • leltárfelvétel fizikai lebonyolítása és annak adminisztrációja országos lefedettséggel, de jellemzően budapesti munkavégzéssel,
  • szükség szerint leltározás végrehajtásának koordinálása a szabályzatban meghatározott módszerek alapján (pl. fizikai leltárfelvétel, tárolási nyilatkozatok bekérése, kiértékelése).
KONTROLLER
1
2019.03.08.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

 

KONTROLLER

 

munkakörbe

A következő kihívások várnak:
  • az üzleti tervezésben, havi, negyedéves, éves zárási folyamatban való részvétel,
  • a társaság gazdálkodásával kapcsolatos jelentések, kimutatások készítése a menedzsment és a tulajdonos részére,
  • szolgáltatások, szerződések, ügyfelek költségeinek és fedezetének elemzése, árképzés támogatása,
  • naturália adatok rendszeres, havi szintű kezelése,
  • távközlési szolgáltatások teljes körű kezelése kontrolling szempontból: önköltségszámítás, ad hoc riportok készítése,
  • távközlési végpont szintű költségallokáció támogatása,
  • költségallokáció folyamatos fejlesztése,
  • részvétel a kontrolling támogató rendszerek működtetésében,
  • kapcsolattartás a partner szervezeti egységekkel.
Ügyfélszolgálati folyamatszabályozó munkatárs
2019.03.04.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati folyamatszabályozó munkatárs

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:
  • a contact center új folyamatainak felmérése, közreműködés a contact centert érintő új feladatok, szolgáltatások bevezetésében, megtervezésében,
  • a contact center új folyamatainak megtervezése, kialakítása, bevezetése, a meglévő folyamatokba történő illesztése, a munkautasítások és a folyamatleírások elkészítése,
  • a közigazgatásban az ügyfélorientált szemléletnek a megvalósítása a telefonos ügyfélszolgálati folyamatok újjászervezésével, illetve átalakításával,
  • a contact center osztályok tevékenységi körét érintő folyamatok kialakítása, dokumentálása és ezeknek a folyamattámogató rendszerben történő közzététele,
  • a folyamatok megtervezésénél, kidolgozásánál a NISZ Zrt. ügyfélközpontúságának, a contact center stratégiájának, céljai érvényesülésének a biztosítása,
  • ügyfél-tájékoztató anyagok kidolgozásában, aktualizálásában való közreműködés, elemzések készítése,
  • a contact center feladatellátásával összefüggő szabályzatoknak a kidolgozásában, véglegesítésében, aktualizálásában való aktív részvétel,
  • a contact center feladatellátáshoz nélkülözhetetlen szakmai információkat felkutatása és közzététele,
  • a contact center feladatellátásával összefüggő projekttervek előkészítésében való részvétel, projekt feladatokban való aktív közreműködés.
Projektmenedzser
1
2019.02.07.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Projektmenedzser

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:

A Társaság által meghatározott kiemelt projektek teljes körű menedzsmentje az alábbiak szerint:

  • a projekt terjedelmének tevékenység, erőforrás, pénzügyi, műszaki, közbeszerzési és üzleti szempontú tervezése igényfelmérés alapján,
  • részvétel a műszaki tervezéshez kapcsolódó specifikáció elkészítésének koordinációjában,
  • a szükséges közbeszerzés előkészítése és koordinációja,
  • előrehaladás folyamatos ellenőrzése, rendszeres státuszriportok készítése, szükséges projekt dokumentációk elkészítése, a projekt irányításával és felügyeletével kapcsolatos fórumok tartása,
  • folyamatos kapcsolattartás a külső partnerek képviselőjével,
  • a munkacsoportok munkájának koordinációja és a munkacsoport vezetők irányítása,
  • a projekt kezdetekor definiált üzleti igények megvalósulásának teljes körű irányítása és figyelemmel kísérése,
  • fejlesztések átvételének, ellenőrzésének, tesztelésének, éles üzembe állításának, valamint a felhasználók oktatásának koordinációja,
  • egyeztetés és napi szintű kapcsolattartás az érintett szakterületek kapcsolattartóival, vezetőivel.
Bérszámfejtő
1
2019.02.01.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Bérszámfejtő

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:
  • teljes körű bérszámfejtési, munkaügyi és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása,
  • munkaügyhöz, bérszámfejtéshez és a TB-hez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások napra kész vezetése,
  • munkaidő adatok feldolgozása a havi bérszámfejtéshez, munkaidő nyilvántartási rendszer karbantartása,
  • munkaviszony igazolások, jövedelem kimutatások készítése,
  • könyvelési feladások elkészítése,
  • közreműködés munkaügyi adminisztráció ellátásában, munkaviszony létesítéséhez, módosításához, megszüntetéséhez szükséges feladatok elvégzésében,
  • adónyilatkozatok, adóbevallások kezelése,
  • közreműködés a NAV felé a havi adó-és járulékbevallás összeállításában, kimutatások készítésében, valamint a bevallásokhoz kapcsolódó utalások elkészítésében,
  • a feladatok elvégzéséhez szükséges jogszabályok ismerete és a változások követése,
  • kapcsolattartás a HR kontrolling területtel.
Közbeszerzési szakértő
1
2018.12.05.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Közbeszerzési szakértő

munkakörbe határozott időre.

A következő kihívások várnak:
  • közbeszerzési eljárások lefolytatása, az eljárási események szervezése, koordinálása, kapcsolattartás az ajánlattevőkkel;
  • a közbeszerzési eljárásokban szükséges ajánlati, részvételi, ajánlattételi felhívás és dokumentációk összeállítása;
  • közreműködés a szerződéstervezetek összeállításában, részvétel a szerződési tárgyalásokon;
  • EU-s támogatásból megvalósított projekt esetén kapcsolattartás a közreműködő szervezettel, az irányító hatósággal közbeszerzési kérdésekben.
Ügyfélszolgálati munkatárs
1
1
2018.12.04.

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati munkatárs

(Közigazgatási tájékoztatási osztályra)

munkakörbe.

A következő kihívások várnak:
  • a hozzárendelt hívástípusok szerint fogadod, megválaszolod és adminisztrálod a több csatornán a Contact Centerbe érkező megkereséseket,
  • az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez,
  • naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben,
  • közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi szabályok betartásával - konkrét ügyintézésre vonatkozó tájékoztatásban,
  • tájékoztatást nyújtasz a kormányablakok által intézett ügykörökben,
  • tájékoztatást adsz az egyes ügyekre vonatkozó jogszabályokról és igény esetén azok internetes elérhetőségéről.