Üzletmenet-folytonossági szakértő

Szeretnél olyan munkahelyen dolgozni, ahol nap mint nap valódi értéket teremthetsz, szakmailag fejlődhetsz, és modern technológiákkal dolgozhatsz? Fontos számodra a stabilitás, az emberközpontú szemlélet és a munka–magánélet egyensúlya? Csatlakozz hozzánk, és építsük együtt a közigazgatás jövőjét – inspiráló környezetben, támogató közösségben!

 

Legyél

Üzletmenet-folytonossági szakértő

A következő kihívások várnak: 
  • a vállalat üzletmenet-folytonossági menedzsment (BCM) rendszerének kialakítása, koordinálása, üzemeltetése,
  • az érintett területeken kijelölt szakértők (SPoc) részére szakmai támogatás nyújtása,
  • az üzletmenet-folytonossági tervek (BCP) kialakításához szakmai támogatás nyújtása, BCP tesztek koordinálása,
  • szabályzatok és előírások elkészítése, felülvizsgálata,
  • oktatási anyagok készítése, oktatások megtartása,
  • vállalati krízismenedzsment (CM) rendszer tervek szerinti kiépítése, koordinálása, Triage és CMT csoportok kialakítása,
  • vészhelyzeti kommunikációs csatornák kiépítése,
  • státusz beszámolók és éves jelentések összeállítása.
Csatlakozz hozzánk, ha:  
  • felsőfokú szakirányú végzettséggel és a szakterületen szerzett, minimum 3 év tapasztalattal,
  • BCM, CM és vonatkozó szabályok, eljárások készség szintű ismeretével rendelkezel
  • érdekel egy állami nagyvállalat üzletmenet-folytonossági rendszerének kiépítése és üzemeltetése.
Előnyt jelent számodra: 
  • ha piaci vagy állami cégnél volt részed üzleti hatáselemzésben, üzletmenet-folytonossági terv készítésben
  • ha ismered az új jogszabályokat (NIS2), illetve, ha van auditor végzettséged
  • ha szereted a kockázatmenedzsmentet, mert a piac legújabb GRC rendszere támogatja a munkát
Miért válassz minket?  
  • Modern, inspiráló környezet: XI. kerületi modern irodaházas környezetben található munkavégzési helyszínnel, és hosszútávon hibrid munkavégzéssel tervezhetsz (akár heti több nap HO)
  • Komplex juttatási csomag: cafeteria, szociális és egyéb juttatások, szakmai elismerési programok, munkatársi kedvezmények, ajánlási rendszer, kedvezményes mobilflotta lehetőség.
  • Stabil háttér és szakmai kihívások: inspiráló feladatok, tapasztalt szakemberek, változatos projektek, átlátható karrierutak, képzési lehetőségek.
  • Munka-magánélet egyensúly megtartása: home office lehetőség, munkaszervezés rugalmassága, beosztástervezés.
  • Családbarát munkahely: babaváró ajándékcsomag, gyerektáborok, #mutiholdolgozol nap, ingyenes állatkerti belépő.
  • Egészségközpontú szemlélet: AYCM-hozzáférés, edzőterem használat, irodai masszázs, sportkörök (futó, kerékpár, bowling, squash), biciklibarát munkahely, véradások, gyümölcsnap.
  • Pezsgő közösségi élet: tematikus események (NISZ Majális, Főzőverseny, NISZ Pub, Wellbeing hónap, Miénk a NISZ! Évzáró gála).

Nálunk a helyed