Helpdesk operátor

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Helpdesk operátor

A következő kihívások várnak: 
  • bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
  • a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
  • kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • legalább középfokú informatikai végzettséggel vagy 1 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • pontos, megbízható a munkavégzésed,
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • jegykezelő rendszerek ismerete,
  • angol nyelvismeret.
Ha minket választasz: 
  • széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó Cafetériát biztosítunk (próbaidő alatt is),
  • rekreáció számos lehetőségét kínáljuk (AYCM, aktív sportkörök, biciklibarát munkahely),
  • családbarát minősítésű munkahelyre érkezel (gyermekvállalási támogatás, kedvezményes belépők biztosítása Állatkert és Vadaspark esetén),
  • szakmai díjakban és elismerésekben részesítjük munkatársainkat,
  • belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait,
  • XIV. kerületi Róna utcai munkavégzési helyszínnel tervezhetsz.

Nálunk a helyed