NISZ Pont munkatárs

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

NISZ Pont ügyféltámogató munkatárs

A következő kihívások várnak: 

Technológiai támogatói feladatok:

  • Ügyfelek helyszíni támogatása – elsősorban személyes ügyfélszolgálati ponton,
  • Új ügyfelek, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása)
  • Számítógép rendszer karbantartása, működtetése,
  • Az informatikai eszközökhöz kapcsolódó szoftveres és hardveres feladatok ellátása
  • Informatikai eszközök hálózatba kötése, valamint alapszintű hálózati problémák kezelése
  • A támogatott informatikai eszközök költöztetése, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése
  • A kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése
  • Kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival
  • Alapvető HW és SW hibák elhárítása.

Mobiltelefonokkal és mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési feladatok:

  • A mobil előfizetésekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos igények kezelése
  • Az ügyfelek által bejelentett mobil kommunikációval kapcsolatos problémák menedzselése, azokkal összefüggésben kapcsolattartás a partner telekommunikációs szolgáltató ügyfélszolgálatával
  • Az ügyfelek hívószámaival kapcsolatos szerződéses ügyintézés, valamint a számhordozási kérelmek kezelése.
  • A mobil kommunikációs készülékek konfigurálása és üzemeltetése.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • MS Windows 7/8/8.1/10 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismeretével rendelkezel
  • MS Office 2010, 2013, 2016 irodai programcsomagok adminisztrátori szintű ismeretével rendelkezel
  • Szakmai középfokú végzettséget szereztél
  • Legalább 2 év informatikai tapasztalatod van (elsősorban helpdesk, vagy deszktop támogatói munkakörökben)
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, empátia jellemez
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel
  • Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
Előnyt jelent számodra: 
  • Szakmai felsőfokú végzettség,
  • Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat.
Alkalmazás feltétele: 
  • Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
Ha minket választasz: 
  • Tervezhetőek lesznek a napjaid: teljes munkaidőben várunk csapatunkba.
  • Valódi előmeneteli lehetőségek várnak: nálunk nemcsak munkát, hanem fejlődési irányt is kapsz – belső képzések, mentorálás és izgalmas feladatok támogatják előrelépésedet.
  • Kiegyensúlyozott életre, rugalmas beosztásra számíthatsz: fontos számunkra, hogy a munka és a magánélet harmóniában legyen – nálunk ez nem ígéret, hanem gyakorlat.
  • Összetartó közösség fogad: rendszeres csapatépítő programok és támogató munkatársak várnak, akik mellett biztonságban próbálhatod ki magad új területeken is.
  • Egészség és aktív életmód lehetősége vár: AYCM-hozzáférés, sportkörök, biciklibarát munkahelyi környezet.
  • Megbecsülésre és stabilitásra számíthatsz: versenyképes cafeteria, belső ajánlási program és határozatlan idejű jogviszony biztosítja, hogy hosszú távon is számíthass ránk.

Munkavégzés helye: Budapest

 

Nálunk a helyed