
Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.
Legyél
NISZ Pont ügyféltámogató munkatárs
A következő kihívások várnak:
Technológiai támogatói feladatok:
- Ügyfelek helyszíni támogatása – elsősorban személyes ügyfélszolgálati ponton,
- Új ügyfelek, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása)
- Számítógép rendszer karbantartása, működtetése,
- Az informatikai eszközökhöz kapcsolódó szoftveres és hardveres feladatok ellátása
- Informatikai eszközök hálózatba kötése, valamint alapszintű hálózati problémák kezelése
- A támogatott informatikai eszközök költöztetése, szakszerű szétszerelése, valamint üzembe helyezése
- A kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése
- Kapcsolattartás az informatikai üzemeltetést végző társszervezetek munkatársaival
- Alapvető HW és SW hibák elhárítása.
Mobiltelefonokkal és mobilszolgáltatással kapcsolatos ügyintézési feladatok:
- A mobil előfizetésekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos igények kezelése
- Az ügyfelek által bejelentett mobil kommunikációval kapcsolatos problémák menedzselése, azokkal összefüggésben kapcsolattartás a partner telekommunikációs szolgáltató ügyfélszolgálatával
- Az ügyfelek hívószámaival kapcsolatos szerződéses ügyintézés, valamint a számhordozási kérelmek kezelése.
- A mobil kommunikációs készülékek konfigurálása és üzemeltetése.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- MS Windows 7/8/8.1/10 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismeretével rendelkezel
- MS Office 2010, 2013, 2016 irodai programcsomagok adminisztrátori szintű ismeretével rendelkezel
- Szakmai középfokú végzettséget szereztél
- Legalább 2 év informatikai tapasztalatod van (elsősorban helpdesk, vagy deszktop támogatói munkakörökben)
- Ügyfélközpontú gondolkodásmód, empátia jellemez
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel
- Önállóan és csapatban is tudsz dolgozni
Előnyt jelent számodra:
- Szakmai felsőfokú végzettség,
- Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat.
Alkalmazás feltétele:
- Belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
Ha minket választasz:
- Tervezhetőek lesznek a napjaid: teljes munkaidőben várunk csapatunkba.
- Valódi előmeneteli lehetőségek várnak: nálunk nemcsak munkát, hanem fejlődési irányt is kapsz – belső képzések, mentorálás és izgalmas feladatok támogatják előrelépésedet.
- Kiegyensúlyozott életre, rugalmas beosztásra számíthatsz: fontos számunkra, hogy a munka és a magánélet harmóniában legyen – nálunk ez nem ígéret, hanem gyakorlat.
- Összetartó közösség fogad: rendszeres csapatépítő programok és támogató munkatársak várnak, akik mellett biztonságban próbálhatod ki magad új területeken is.
- Egészség és aktív életmód lehetősége vár: AYCM-hozzáférés, sportkörök, biciklibarát munkahelyi környezet.
- Megbecsülésre és stabilitásra számíthatsz: versenyképes cafeteria, belső ajánlási program és határozatlan idejű jogviszony biztosítja, hogy hosszú távon is számíthass ránk.
Munkavégzés helye: Budapest