Közigazgatási ügyfélszolgálati munkatárs

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Közigazgatási ügyfélszolgálati munkatárs

A következő kihívások várnak: 
  • megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket,
  • az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez,
  • naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben,
  • közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi szabályok betartásával - konkrét ügyintézésre vonatkozó tájékoztatásban,
  • tájékoztatást nyújtasz a kormányablakok által intézett ügykörökben,
  • támogatást biztosítasz a közigazgatás új, elektronikus szolgáltatásaihoz.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • középfokú végzettséged van és/ vagy felsőfokú jogi vagy igazgatásszervezői és/ vagy jogi asszisztensi folyamatban lévő tanulmányokat folytatsz,
  • magabiztos MS Office (irodai alkalmazások) felhasználó vagy,
  • szeretsz önállóan, illetve csapatban is dolgozni,
  • kiváló kommunikációs készséged van szóban és írásban,
  • jól bírod a terhelést,
  • ügyfélközpontú szemléletmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett 1-2 éves tapasztalat,
  • angol nyelv ismerete,
  • közigazgatás ismeretek, közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat.
Ha minket választasz: 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk számodra,
  • projektmunkákban vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.

Önéletrajzodat a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk.

Nálunk a helyed