Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.
Legyél
ICT Projektkoordinátor
A következő kihívások várnak:
- Párhuzamosan futó ICT projekt és komplex szolgáltatások megvalósításának önálló menedzselése
- Az igények megvalósításában résztvevő szakterületek munkájának irányítása
- A megvalósított szolgáltatások adminisztrációs feladatainak ellátása
- Rendszeres és eseti kimutatások, státusz riportok és szakmai prezentációk készítése).
- Területet érintő vállalati folyamatok fejlesztésében való részvétel.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- Szakirányú középfokú végzettséggel rendelekzel (felsőfokú végzettség előny)
- 2-3 éves releváns szakmai tapasztalatod van: IT és/vagy telekommunikációs szolgáltatások területén (rendszergazdaként, infrastruktúra üzemeltetőként stb. szerzett gyakorlat)
- Lendületes, aktív, tettre kész személyiséggel rendelkezel
- Kiváló problémamegoldó és szervező készség jellemez
- Jó kommunikációs készséggel, és
- Angol nyelvtudással rendelkezel
Előnyt jelent számodra:
- IT, vagy telekommunikációs projektben szerzett vezetői tapasztalat
Alkalmazás feltétele:
- belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
Ha minket választasz:
- széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó Cafeteriát biztosítunk (próbaidő alatt is),
- átfogó magánorvosi és egészségügyi ellátásokat nyújtó egészségbiztosítást nyújtunk,
- belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait,
- rekreáció számos lehetőségét kínáljuk (AYCM, aktív sportkörök, biciklibarát munkahely, irodai masszázs),
- családbarát minősítésű munkahelyre érkezel (gyermekvállalási támogatás, kedvezményes belépők biztosítása Állatkert és Vadaspark esetén),
- szakmai díjakban és elismerésekben részesítjük munkatársainkat,
- Budapesti irodánk a XIV. kerület Róna utca, de lehetőséged lesz home office-ban is dolgozni.