A NISZ Zrt. Kelet-Közép-Európa legnagyobb kormányzati ICT szolgáltatója.
Magasan képzett szakembereinkkel, széles körű szolgáltatásainkkal és fejlesztéseinkkel felgyorsítsuk és kényelmesebbé tesszük szolgáltatásaink elérését. Cégünk tevékenysége során a legmodernebb infokommunikációs technológiák alkalmazásával támogatja a hazai közszférát, hogy az minél könnyebben megfelelhessen az innovációs kihívásoknak. A vállalat HR csapatának egyik oszlopos tagját keressük a számunkra stratégiai fontosságú HR Business Partner területen.
HR Business Partner (Határozott idő, 1,5 év)
A következő kihívások várnak:
- Dedikált szervezeti egységek vezetőinek stratégiai és operatív HR szakmai támogatása,
- Képviseled a szervezet egésze és a támogatott terület felé a HR irányelveket és döntéseket,
- HR folyamatok működtetése (részben toborzási-kiválasztás, karriermenedzsment, létszám- és bérgazdálkodás, teljesítménymenedzsment stb.),
- Munkajogi kérdésekben történő tanácsadás,
- Vezetők támogatása a szervezeti változások és egyéb HR intézkedések során és katalizálása a működésüknek, hogy a szervezeti stratégia megvalósulhasson,
- Együttműködés a HR-en belüli társterületekkel (HR kontrolling, munka- és személyügy, képzési és toborzási terület),
- HR projektekben való részvétel (HR folyamatok, rendszerek kidolgozása, bevezetése és fejlesztés),
- A területekre újonnan érkező vezetők, vagy kinevezett vezetők beilleszkedésének támogatása,
- Változások előkészítéséhez kapcsolódó adminisztráció, nyilvántartások vezetése,
- Eseti riportok, elemzések és prezentációk készítésében való közreműködés.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- Nyitott vagy kismama távolléte okán határozott idős szerződés keretében nálunk dolgozni,
- Releváns felsőfokú végzettséggel és HR generalista/HR business partneri munkakörben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalattal rendelkezel,
- Időt szánsz önmagad fejlesztésére, ismered az aktuális szervezetfejlesztési, toborzási módszereket,
- Rutinod van a kiválasztásban, különös tekintettel IT munkakörökre vonatkozóan,
- Alapvető munkajogi ismeretekkel rendelkezel,
- Jól kezeled az MS Office alkalmazásokat,
- Készségek amire szükséged lesz a munkád során: magas szintű kommunikációs készség, kezdeményezőkészség, önálló és proaktív munkavégzés, határozott és együttműködő személyiség
Előnyt jelent számodra:
- LinkedIn és más közösségi média platform ismerete,
- HR projektmenedzsment területen szerzett tapasztalat.
Ha minket választasz:
- Az önállóságot és emellett csapatmunkát biztosító, támogató közösség,
- Heti 2 nap home office lehetősége vár,
- Kötetlen munkarendben dolgozhatsz,
- Széles körű elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
- Egy családbarát minősítésű munkahelyre érkezel,
- All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
- Belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait.
- Munkavégzés helye: 11. kerület, Neumann János utca 1. (Infopark ’A’ épület)