
Csatlakozz Magyarország legnagyobb IT és bizalmi szolgáltatójának pörgős mindennapjaihoz!
Legyél
Helpdesk operátor
A következő kihívások várnak:
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
- a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
- kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
- az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- legalább középfokú informatikai végzettséggel vagy 1 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
- pontos, megbízható a munkavégzésed,
- kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
- ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra:
- szakirányú felsőfokú végzettség,
- jegykezelő rendszerek ismerete,
- angol nyelvismeret.
Miért válassz minket?
Komplex juttatási csomag: cafeteria, szociális és egyéb juttatások, szakmai elismerési programok, munkatársi kedvezmények, ajánlási rendszer, kedvezményes mobilflotta lehetőség.
Stabil háttér és szakmai kihívások: inspiráló feladatok, tapasztalt szakemberek, változatos projektek, átlátható karrierutak, képzési lehetőségek.
Munka-magánélet egyensúly megtartása: munkaszervezés rugalmassága, beosztástervezés.
Büszkék vagyunk:
- családbarát munkahely: babaváró ajándékcsomag, gyerektáborok, #mutiholdolgozol nap, ingyenes állatkerti belépő.
- egészségközpontú szemlélet: AYCM-hozzáférés, edzőterem használat, irodai masszázs, sportkörök (futó, kerékpár, bowling, squash), biciklibarát munkahely, véradások, gyümölcsnap.
- pezsgő közösségi élet: tematikus események (NISZ Majális, Főzőverseny, NISZ Pub, Wellbeing hónap, Miénk a NISZ! Évzáró gála).