Helpdesk operátor

Csatlakozz Magyarország legnagyobb IT és bizalmi szolgáltatójának pörgős mindennapjaihoz!

Legyél

Helpdesk operátor

A következő kihívások várnak: 
  • bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
  • a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
  • kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha:  
  • legalább középfokú informatikai végzettséggel vagy 1 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • pontos, megbízható a munkavégzésed,
  • kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • jegykezelő rendszerek ismerete,
  • angol nyelvismeret.
Miért válassz minket?  

Komplex juttatási csomag: cafeteria, szociális és egyéb juttatások, szakmai elismerési programok, munkatársi kedvezmények, ajánlási rendszer, kedvezményes mobilflotta lehetőség.

Stabil háttér és szakmai kihívások: inspiráló feladatok, tapasztalt szakemberek, változatos projektek, átlátható karrierutak, képzési lehetőségek.

Munka-magánélet egyensúly megtartása: munkaszervezés rugalmassága, beosztástervezés.

Büszkék vagyunk:

  • családbarát munkahely: babaváró ajándékcsomag, gyerektáborok, #mutiholdolgozol nap, ingyenes állatkerti belépő.
  • egészségközpontú szemlélet: AYCM-hozzáférés, edzőterem használat, irodai masszázs, sportkörök (futó, kerékpár, bowling, squash), biciklibarát munkahely, véradások, gyümölcsnap.
  • pezsgő közösségi élet: tematikus események (NISZ Majális, Főzőverseny, NISZ Pub, Wellbeing hónap, Miénk a NISZ! Évzáró gála).

Nálunk a helyed