Személyügyi referens

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Személyügyi referens

A következő kihívások várnak: 
  • munkajogi dokumentációk készítése,
  • munkaköri leírások elkészítésének koordinációja,
  • személyügyi anyagok és munkajogi iratok felelős kezelése,
  • elektronikus és papír alapú nyilvántartások naprakész vezetése,
  • foglalkozás-egészségügyi szűrővizsgálatok koordinálása,
  • HR vonatkozású belső utasítások, szabályzatok, valamint ezek módosítására vonatkozó javaslatok előkészítésében, véleményezésében való közreműködés.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • HR vagy személyügyi/munkaügyi területen szerzett szakirányú végzettséggel rendelkezel,
  • legalább 2 év releváns szakmai tapasztalatod van,
  • magabiztos munkajogi ismeretekkel bírsz,
  • úgy érzed, mások iránti nyitottság, pontos és precíz munkavégzés, valamint kiváló kommunikációs készség jellemez írásban és szóban egyaránt.
Előnyt jelent számodra: 
  • Nexon Time, NexonBér, NEXON4 HR rendszer felhasználói ismerete,
  • felsőfokú szakirányú végzettség.
Ha minket választasz: 
  • home office lehetősége vár,
  • rugalmas munkarendben dolgozhatsz irodánkból,
  • széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
  • All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
  • hosszútávon stabil munkahelyre számíthatsz.

Munkavégzés helye:

  • 13. kerület Csata utca 8.

Önéletrajzodat a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk.

Nálunk a helyed