Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.
Legyél
Személyügyi referens
A következő kihívások várnak:
- munkajogi dokumentációk készítése,
- munkaköri leírások elkészítésének koordinációja,
- személyügyi anyagok és munkajogi iratok felelős kezelése,
- elektronikus és papír alapú nyilvántartások naprakész vezetése,
- foglalkozás-egészségügyi szűrővizsgálatok koordinálása,
- HR vonatkozású belső utasítások, szabályzatok, valamint ezek módosítására vonatkozó javaslatok előkészítésében, véleményezésében való közreműködés.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- HR vagy személyügyi/munkaügyi területen szerzett szakirányú végzettséggel rendelkezel,
- legalább 2 év releváns szakmai tapasztalatod van,
- magabiztos munkajogi ismeretekkel bírsz,
- úgy érzed, mások iránti nyitottság, pontos és precíz munkavégzés, valamint kiváló kommunikációs készség jellemez írásban és szóban egyaránt.
Előnyt jelent számodra:
- Nexon Time, NexonBér, NEXON4 HR rendszer felhasználói ismerete,
- felsőfokú szakirányú végzettség.
Ha minket választasz:
- home office lehetősége vár,
- rugalmas munkarendben dolgozhatsz irodánkból,
- széles körű, folyamatosan bővülő elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
- All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
- hosszútávon stabil munkahelyre számíthatsz.
Munkavégzés helye:
- 13. kerület Csata utca 8.
Önéletrajzodat a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk.