Működéstámogatási munkatárs (Mesterséges intelligencián alapuló technológiák)

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Működéstámogatási munkatárs

a mesterséges intelligencián alapuló technológiák területén.

A következő kihívások várnak: 
  • részvétel az ügyfélkiszolgálási feladatok ellátását biztosító mesterséges intelligencián alapuló megoldások (Chatrobot, videótechnológián történő szolgáltatás, e-mail előválogató rendszer) bevezetésében, működtetésében, hibakezelésében,
  • üzleti igények megfogalmazása, képviselete a fejlesztési terület felé,
  • belső folyamatok, leírások készítése, munkautasítások készítése,
  • közreműködés a Contact Center rendszerrel kapcsolatos projektekben, az ügyfélszolgálatot érintő egyéb projektek menedzselése és az azokban való aktív részvétel,
  • az ügyfélkiszolgáló rendszerekkel kapcsolatos támogatási feladatok ellátása,
  • a Contact Center feladatellátáshoz nélkülözhetetlen szakmai információk felkutatása és közzététele,
  • a folyamatok megtervezésénél, kidolgozásánál a NISZ Zrt. ügyfél központúságának, a Contact center stratégiájának, céljai érvényesülésének a biztosítása,
  • a NISZ informatikai területeivel, a külső partnerekkel és végfelhasználókkal való, együttműködés, aktív kapcsolattartás, továbbá új kapcsolatok kialakítása.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • rendelkezel felsőfokú iskolai végzettséggel, vagy felsőfokú tanulmányod folyamatban van,
  • 3-5 év contact centerben szerzett tapasztalatod van,
  • napi szinten érdeklődsz az aktuális technológiai trendek iránt (mesterséges intelligencia, robotizáció),
  • magabiztos és gyakorlott MS Office felhasználó vagy,
  • képes vagy átlátni komplex rendszereket, folyamatokat,
  • ügyfélközpontú és analitikus gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat,
  • ügyfélkezelésben szerzett tapasztalatod van.
Ha minket választasz: 

Nálunk a helyed