
Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.
Legyél
Incidensmenedzser
A következő kihívások várnak:
- napi operatív incidens- és technológiai hibakezelés tevékenység minőségének elemzése, javító intézkedések kezdeményezése,
- kritikus hibák esetén az incidenskezelési-, valamint a tájékoztatási folyamat irányítása,
- közreműködés az üzemeltetést érintő folyamatfejlesztési tevékenységekben,
- műszaki tudásbázis működtetésének támogatása,
- szolgáltatásfelügyeleti tevékenység minőségének javítása, személyes kompetenciák fejlesztésének elősegítése.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- telekommunikációs és/vagy informatikai felsőfokú műszaki végzettséged van,
- ITIL alapelvek ismeretében és gyakorlati alkalmazásában szerzett tapasztalattal rendelkezel,
- 3+ év releváns munkatapasztalattal bírsz ICT szolgáltatások üzemeltetése és létesítése területen,
- kiemelkedő kommunikációs képességed van szóban és írásban egyaránt,
- fejlett a problémamegoldó képességed,
- csapatjátékos attitűd jellemez,
- megoldás- és ügyfélorientált gondolkodásmódod van,
- innovatív szemléletmódú vagy,
- valamint erős érdekérvényesítő képességgel rendelkezel.
Előnyt jelent számodra:
- angol nyelvismeret,
- nagyvállalati környezetben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- projektszerű működésre vonatkozó elméleti/gyakorlati tapasztalat.
Ha minket választasz:
- minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
- komplex projektekben vehetsz részt,
- az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár
- sportolás támogatása (AYCM, sportkörök, biciklibarát munkahely),
- Balaton parti céges nyári üdülő kedvező térítéssel,
- Cafeteria juttatási csomag (széles választási portfólióval),
- családbarát munkahely vár Téged.