incidens menedzser

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

incidens menedzser

A következő kihívások várnak: 

A kiemelten kezelendő, szenzitív incidensek kezelésével kapcsolatos tevékenységek ellátása:

  • A Helpdesk, vagy vezető jelzése alapján az incidens menedzselése
  • az incidens elhárításának irányítása, az eseményeket, tevékenységek dokumentálása
  • a vállalati szintű tájékoztatás biztosítása
  • Felügyelet és ellenőrzés gyakorlása a NISZ által kezelt incidensek adminisztrációját illetően
  • a post mortem jelentés összeállításának koordinációja
  • az illetékes szakmai területek bevonása mellett a műszaki terület problémakezelésének menedzselése
  • a szolgáltatásüzemeltetés- és incidenskezelés érdekeinek képviselete a technológiai- és szolgáltatásfejlesztéseknél
  • a szolgáltatásüzemeltetés számára szakmai támogatás nyújtása az új technológia- és szolgáltatás bevezetésben
  • javaslatok megfogalmazása a működésfejlesztés tekintetében.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • telekommunikációs és/vagy informatikai középfokú műszaki végzettséget szereztél
  • kiemelkedő kommunikációs képesség, fejlett problémamegoldó képesség, csapatjátékos attitűd, ügyfél-orientált gondolkodás jellemez
  • büszke vagy erős érdekérvényesítő képességedre, innovatív gondolkodásmódodra
  • képes vagy önálló munkavégzésre
Előnyt jelent számodra: 
  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Projektszerű működésre vonatkozó elméleti/gyakorlati tapasztalat
  • ITIL alapelvek ismerete és gyakorlati alkalmazása
  • 3+ év releváns munkatapasztalat ICT szolgáltatások üzemeltetése és létesítése területén
  • Angol nyelvtudás
  • Teamvezetői képességek, -gyakorlat

Nálunk a helyed