
Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.
Legyél
Helpdesk operátor
A következő kihívások várnak:
- bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása,
- a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett,
- kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel és partnerekkel,
- az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha:
- legalább középfokú informatikai végzettséggel vagy 1 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
- pontos, megbízható a munkavégzésed,
- kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel szóban és írásban egyaránt,
- ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra:
- szakirányú felsőfokú végzettség,
- jegykezelő rendszerek ismerete,
- angol nyelvismeret.
Ha minket választasz:
- minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
- lehetőséged lesz home office napokban is dolgozni,
- az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.