Helpdesk operátor

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd,
szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék,
csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

helpdesk operátor

A következő kihívások várnak: 
  • bejelentések fogadása és teljes körű kezelése műszakbeosztásban a 0-24 órás működési rend biztosításával,
  • a problémák azonosítása, első szintű kezelése, a hibaelhárítás végigkövetése,
  • a hibakezelés folyamatának dokumentálása, workflow menedzsment,
  • incidens-, és változáskezelés,
  • kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakembereivel,
  • az üzemeltetett rendszerek folyamatos monitorozása, hibák felismerése.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • legalább középfokú informatikai szakirányú végzettséggel, vagy 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal,
  • erős IT és/ vagy Telco affinitással rendelkezel,
  • pontos, megbízható munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt,
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • szakirányú felsőfokú végzettség,
  • angol nyelvismeret.
Alkalmazás feltétele: 
  • belépés után nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.
Ha minket választasz: 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • komplex projektekben vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.

Nálunk a helyed