Felhasználó támogató

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Felhasználó támogató

A következő kihívások várnak: 
  • Informatikai segítségnyújtás a felhasználók részére telefonon, illetve távoli eléréssel,
  • Alapszintű rendszer hibák kezelése, operációs rendszer, alkalmazás hibák felderítése, vizsgálata,
  • Távoli eléréssel történő támogatás, telepítés, törlés, beállítás, hibajavítás, vékony/vastag klienseken, tablet, mobil eszközökön, a beérkező hibajegyek alapján az érvényes SLA-k betartásával,
  • Incidens, és változáskezelés a bevezetett rendszerekben,
  • Az üzemeltetett kliensek szerver oldali menedzselése (DHCP, AD, SCCM, SEP),
  • Active Directory user és computer management, riportok készítése,
  • Felhasználók nyomtatással kapcsolatos igényeinek remote ellátása (telepítés, hozzárendelés, nyomtató kártya kezelés, szkenner beállítás).
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • releváns informatikai végzettséget szereztél,
  • legalább 2 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel,
  • operátori szinten ismered az AD, DHCP, print szervereket (Windows Server 2012); adminisztrátori szinten a Windows 7, Windows 8, Windows 10 operációs rendszereket; alapszintű Windows hálózati ismereteid vannak; Microsoft SCCM 2012 szervert alapszinten ismered, Cisco hálózati eszközök alapszintű ismeretével is rendelkezel,
  • Nagyvállalati környezetben (1000+ host) szerzett desktop támogatói tapasztalatodon kívül Microsoft remote eszközökkel történő felhasználó támogatásban is tapasztalat szereztél,
  • jó telefonos és írásbeli kommunikációs készséged mellett türelmes, ügyfélbarát mentalitásodra is büszke vagy.
Előnyt jelent számodra: 
  • támogató rendszerekben szerzett jártasság (HP SM, IBM SCCD).
Alkalmazás feltétele: 

Az állás betöltéséhez nemzetbiztonsági átvilágítás szükséges.

Ha minket választasz: 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk számodra,
  • projektmunkákban vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.

Nálunk a helyed