Adatközponti szolgáltatásmenedzser

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd, szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék, csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

Adatközponti szolgáltatásmenedzser

A következő kihívások várnak: 
  • ügyfélmenedzserek szakmai támogatása adatközponti szolgáltatási igények megoldásának meghatározásában,
  • ügyféligények adatközponti szolgáltatási tartalmának azonosítása, definiálása,
  • műszaki tervek alapján műszaki árajánlatok elkészítése,
  • beszerzések, alvállalkozói szerződések kezdeményezése, ezen folyamatokban való szakértői közreműködés,
  • ügyféltárgyalásokon való részvétel,
  • a szolgáltatás megvalósítás koordinációja, a teljesítés igazolása,
  • szolgáltatások kialakításában, szolgáltatási szintek meghatározásában való részvétel.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • felsőfokú műszaki végzettséged van,
  • legalább 3 év releváns szakmai tapasztalatod van nagyvállalati IT rendszerek szolgáltatásainak működtetésében és/vagy üzemeltetésben, fejlesztésében,
  • releváns adatközponti és/vagy IT infrastruktúra szolgáltatási ismereteid vannak,
  • rendszerszintű gondolkodás, jó kommunikációs készség, hatékony szervezési készség, proaktív hozzáállás és az együttműködésre való törekvés jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • kormányzati környezetben szerzett szakmai tapasztalat,
  • projektmenedzsment tapasztalat,
  • ITIL alapismeretek,
  • ismered az adatközponti és/vagy IT infrastruktúra piacot (beszállítók, gyártók, megoldások),
  • szakmai angol nyelvismereted magabiztos.
Ha minket választasz: 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk számodra,
  • projektmunkákban vehetsz részt,
  • az informatika és telekommunikáció élvonalbeli eszközeit alkalmazó professzionális munkahelyi környezet vár.

Nálunk a helyed