Ügyfélszolgálati munkatárs

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

 

Ügyfélszolgálati munkatárs

4 órás részmunkaidős munkakörbe.

A következő kihívások várnak 

Fogadod, megválaszolod és adminisztrálod a Contact Centerbe telefonon, e-mailen, chat-en érkező megkereséseket az alábbi témakörökben:

  • általános tájékoztatás meghatározott közigazgatási kérdésekben,
  • időpontfoglalással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • egyszerűsített foglalkoztatásra vonatkozó bejelentések rögzítése,
  • ügyfélkapu használatára vonatkozó információk.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • rendelkezel középfokú iskolai végzettséggel,
  • tudod vállalni a korai munkakezdést,
  • magabiztos MS Office felhasználó vagy,
  • kiváló kommunikációs készség jellemez szóban és írásban,
  • ügyfélközpontú szemléletmóddal rendelkezel.
Előnyt jelent számodra 
  • contact centeres-, webes ügyféltámogatási gyakorlat.
Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.