ügyfélszolgálati munkatárs

Ha fontos számodra, hogy nap mint nap a legújabb technológiákat alkalmazd,
szakmailag tovább fejlődj, ötleteidet megvalósítsd, tapasztalatodat elismerjék,
csatlakozz hozzánk és velünk együtt könnyítsd meg a közigazgatási ügyintézést Magyarországon! Csak egy kattintás.

Legyél

ügyfélszolgálati munkatárs

A következő kihívások várnak: 
  • megválaszolod a több csatornán érkező megkereséseket,
  • az ügyfél kérésére időpontot foglalsz ügyintézéshez,
  • naprakész és pontos tájékoztatást adsz az időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportját érintő kérdésekben,
  • közreműködsz az ügyfél kérésére - az adatvédelmi szabályok betartásával - konkrét ügyintézésre vonatkozó tájékoztatásban,
  • tájékoztatást nyújtasz a kormányablakok által intézett ügykörökben,
  • támogatást biztosítasz a közigazgatás új, elektronikus szolgáltatásaihoz.
Csatlakozz hozzánk, ha: 
  • középfokú végzettséged van és/ vagy felsőfokú jogi vagy igazgatásszervezői és/ vagy jogi asszisztensi folyamatban lévő tanulmányokat folytatsz,
  • magabiztos MS Office (irodai alkalmazások) felhasználó vagy,
  • szeretsz önállóan, illetve csapatban is dolgozni,
  • kiváló kommunikációs készséged van szóban és írásban,
  • jól bírod a terhelést,
  • ügyfélközpontú szemléletmód jellemez.
Előnyt jelent számodra: 
  • telefonos ügyfélszolgálati területen szerzett 1-2 éves tapasztalat,
  • angol nyelv ismerete,
  • közigazgatás ismeretek, közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat.
Ha minket választasz: 
  • minőségi szolgáltatást nyújtó szakmai közösség részese lehetsz,
  • határozatlan idejű jogviszonyt,
  • változatos feladatokkal, illetve folyamatos képzéssel megvalósítható, oktatással támogatott szakmai fejlődési lehetőséget,
  • teljes munkaidőt, (eltérő munkarendben - megszakítás nélküli, a havi beosztási tervnek megfelelően) kínálunk Neked.

Nálunk a helyed