Ügyfélszolgálati folyamatszabályozó munkatárs

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. stratégiai céljai között első helyen a kormányzati infrastruktúra működtetése, e-közigazgatási megoldások támogatása, valamint alap és emelt szintű kormányzati informatikai szolgáltatások állnak.

Tevékenységünk sikeres folytatásához, folyamatosan bővülő feladataink magas színvonalú ellátására új munkatársunkat várjuk

Ügyfélszolgálati folyamatszabályozó munkatárs

munkakörbe.

A következő kihívások várnak 
  • a contact center új folyamatainak felmérése, közreműködés a contact centert érintő új feladatok, szolgáltatások bevezetésében, megtervezésében,
  • a contact center új folyamatainak megtervezése, kialakítása, bevezetése, a meglévő folyamatokba történő illesztése, a munkautasítások és a folyamatleírások elkészítése,
  • a közigazgatásban az ügyfélorientált szemléletnek a megvalósítása a telefonos ügyfélszolgálati folyamatok újjászervezésével, illetve átalakításával,
  • a contact center osztályok tevékenységi körét érintő folyamatok kialakítása, dokumentálása és ezeknek a folyamattámogató rendszerben történő közzététele,
  • a folyamatok megtervezésénél, kidolgozásánál a NISZ Zrt. ügyfélközpontúságának, a contact center stratégiájának, céljai érvényesülésének a biztosítása,
  • ügyfél-tájékoztató anyagok kidolgozásában, aktualizálásában való közreműködés, elemzések készítése,
  • a contact center feladatellátásával összefüggő szabályzatoknak a kidolgozásában, véglegesítésében, aktualizálásában való aktív részvétel,
  • a contact center feladatellátáshoz nélkülözhetetlen szakmai információkat felkutatása és közzététele,
  • a contact center feladatellátásával összefüggő projekttervek előkészítésében való részvétel, projekt feladatokban való aktív közreműködés.
Csatlakozz hozzánk, ha 
  • rendelkezel felsőfokú iskolai végzettséggel,
  • 2-3 év contact centerben szerzett tapasztalatod van,
  • folyamatszabályzói ismeretekben jártas vagy,
  • magabiztos és gyakorlott MS Office felhasználó vagy,
  • képes vagy átlátni komplex rendszereket, folyamatokat,
  • ügyfélközpontú és analitikus gondolkodásmód jellemez.
Előnyt jelent számodra 
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat,
  • angol nyelv ismerete.
Ha szaktudásoddal, lendületeddel és ötleteiddel részese szeretnél lenni a kormányzati infokommunikációs stratégiai fejlesztések sikerének, akkor a Te jelentkezésedet várjuk.